Isnin, 31 Oktober 2011

PIALA MALAYSIA 2011 MILIK NEGERI SEMBILAN

Taraa !!! i'm back.. Fuhh, hampir2 tak nampak lagi dah belog aku nih. Dek banyaknye habukk. HAHAHA.. Oke, first of all, rase nye masih belum terlambat nak ucapkan TAHNIAH to skuad rusa atas kemenangan mereka dan mereka mendapatkan piala malaysia.. ;)
Ternyata isu harga tiket tak meleburkan semangat peminat for both team.. samada peminat negeri sembilan mahupun peminat terengganu.. Seronok sangat tengok stadium penuh malam tu.. Actually kan, my dad kate nak tengok match tu dekat rumah jea.. But at the end, my dad pergi jugak.. And of cos lah, i orang yang paling SUKERR.. hahaha..

On the way nak sapai stadium shah alam tu, macam2 gelagat ade.. Seronok tengok diorang berkonvoi ramai2.. Sambil mengibarkan bendera.. Even, penyokong terengganu lagi major daripada penyokong negeri sembilan, tapi pemain negeri sembilan tak patahkan harapan peminat mereka.. Tahniah pada Farizal yang jage gawang goal tu dengan sebaik2nye.. Tapi, aku tak nafikan lah kan, time terengganu dah masuk goal tu, aku ase macam negeri sembilan dak takde harapan nak menang.. And aku ase macam nak jea aku duduk dalam kereta, and tak pun aku nak jea cakap dengan ayah.. " ayah, boleh tak kite balik " HAHAHA, how cruel i am? :P

Then, tak lame lepas tu, kunalan pon berjaya masukkan goal.. Perhh, time tu aku dah bersorak dengan cousin aku.. Meloncat2 dek suke.. HAHAHA.. aku boleh cakap dekat sini.. Actually, kunalan tulah wira negeri sembilan.. Dye yang berjaya naikkan semangat peminat dan juga pemain.. Tak lupa jugak dekat Hai-o, kalau bukan sebab tendangan dye yang kedua tuh, belum tentu negeri sembilan menang taoo. ;)
harapnya, semua pemain negeri sembilan akan stay dengan negeri sembilan pada musim depan.. Ehh!! tak sia2 aku beli baju jersy tuh.. huhu..

Haa, korang mesti tertanya2kan, takkan aku takde amik gambar.. Huhu.. Next time lah aku uploadkan.. Usb aku ghaib lah. ;P
sengal tak? Papepon, tahniah lagi sekali buat team negeri sembilan, coach, pbns dan yang seangkatan dengannya lah.. ;)
SALAM 1 MALAYSIA.. ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan