Ahad, 23 Oktober 2011

WALAMAKK !!

Hai, because it is still in the morning, so i nak wish GOOD MORNING for all readers.. HAHAHA.. Awal giler aku bangun and update belogg kan? Huhuhu. Malam tadi tak senang tido wehh.. Tak pernah aku ase tido SESINGKAT malam tadi. HAHAHAHA.. Ni semua gara2 " DEA ".. HUHU..
Awak tao tak, malam tadi saya buat wallpaper phone gune pic awak. Nampak tak saya tengah rindu??? HAHAHAHA.. ;P

Awak tao tak, malam tadi saya tido pukul 2.30am, pastu bangun tadi pukul 6.15am.. Terror kan? hahahaha. Semua gara2 awak.. Kalau malam tadi saya mesej awak, kompom2 dah awak suro saya tido.. And KOMPOM jugak saya akan tido sebab awak dah suro. HAHAHA. Err, pagi ni saya dapat mesej awak.. ( Dalam hati berbunga riang ) HAHAHAHAHA ;P

Tapii, tak reply pon. Hhuhu.. Saya harap awak tao yang saya tetap ingatkan awak.. ;)
Ape lagi eh nak cakap? Huhu.. Takpe lah, nanti kalau ade banyak mase kite mesej eh? huhuhu..
Pelik kan? Time takde dok rindu - merindu lah, missing - memissing lah and so what ever lah.. Tapi, bile dah ade? Buat tak tau jea. HAHAHAHA ;(
I don't know how.. It just as a difficult one. ;)

oke lah, corat coret sampai disini jea. Because, nak pergi breakfast and mengemaskan pape yang patot. As a girl, i should do that kind of work.. setuju tak? ;)
oke, selamat tinggal semua.. ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan