Khamis, 1 Disember 2011

Kepulangan yang Tetiba ;P

Hye, assalamualaikum u'olls.. ;)
Eh, ade yang tertanya-tanya ke kemana aku menghilang? Hahahaha. Relax lah, i'm still here..
Cuma masa jea yang tak mengizinkan. maklumlah, area umah aku line Berokband celcom tak leh guna. Cam berok jugak kan? Hahahaha.. Nak terminated ase sayang pulak, sebab dekat seremban laju gila kott.. Emm....

Kehilangan aku nih adelah sebab musabab eh, Pertama sekali, sebab semester break dah habes. And aku dah naik semester 4.. ;)
kejap jea kan masa berlalu? pejam celik, pejam celik dah nak habes belajar.. ;)
Haa, naik semester ni jugak bermulalah DRAMA + CEREKARAMA + CERITA DONGENG + CERITA SERAM dalam hidup aku. Hahahahah.. MEREPEK? Cerita betul ni. hahahaha

Mungkin aku akan update entry bile ade kelapangan jea. Sekarang ni pon aku tengah on9 dekat KFC PEKAN RABU ;)
Korang mesti ingat aku sesaja jea nak g kfc kan? HAHAHA.. Sebenarnya, aku ngah cari bahan tok assignment ni.. Bak kate orang, sambil menyelam minum air. :P
Betol tak? huhu.. tapi nak balik dah jap lagi..;)

Okeylah, tu jea yang aku nak berceloteh malam ni. Saje nak bagi tahu kepulangan aku. HAHA
Good Nyte readers.. ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan