Jumaat, 14 Oktober 2011

NEGERI SEMBILAN vs FELDA UNITED..




date : 14 oct 2011
venue : star, paroi.
time : 0845 pm.

hahaha, aku dak takde keje laen selain nak mengHUPDATE pasal perlawanan bola semalam.. seronok plak aku rase tengok diorang main semalam.. 3 gol negeri sembilan sumbat kat dalam gol felda united. ngee.. and aku pon bersorak keriangan.. :))
actually, aku ase sukan bola sepak nilah yang MENYATUKAN semua golongan dan juga semua bangsa.. ask me why? yelah, cube korang tengok, kecik besar, tua
muda duduk dalam stadium tu bagi sokongan.. tak kire lah adik orang ke, mak orang ke, nenek orang ke.. sume ade :))
how nice kan? and diorang akan keep berborak and mengulas pasal pemain lah, pengadil lah.. dan sebagai nye.. :)) that's why aku kate bolak sepak menyatukan semua golongan.. :))
padahal sebelum masuk stadium diorang ni bukan kenal pon antara satu sama lain..

TAPII !!! haa, ade pulak tapi aku ni kan? hahaha

kepada para penyokong, korang jangan lah emo sangat.. takde M
ANNER lah macam tu.. dok baling2 mercun lah, baling botol lah, mencarut lah, ape lah, itu lah, ini lah.. semua tak kene bagi korang kan? rileks lah, dah kate pon g
ame.. mesti ade MENANG and KALAH.. :))
kalau dua2 team nak menang, baik tak payah main beb !! huhu
cube lah kalau korang simpan botol2 air tu, kan dapat DIKI
TAR SEMULA.. hahaaha, kitar semula?
aku pon tak pernah MENGITAR those thing.. :P
what ever lah.. huhuhux. :P

ok, for team felda united. korang pon oke jugak just rezeki jea ta
kde. but dont worry. you may try in the future. :)) good luck and all the best oke !!!! :))
ok, korang tengok jela gambar yang aku upload ni. tapi sikit jela.. just untuk masuk dalam belogg ni jea. hahaha


ni untuk tatapan readers, ;)












Tiada ulasan:

Catat Ulasan