Jumaat, 21 Oktober 2011

moh ler kite ~ HOBIN JANG HOBIN ~

Haii, morning semua.. :)) harini nak update pasal baju. haha. Maybe some people will ask me, " huh? pasal baju pon nak buat cerita ke? " ehh!! suke hati aku lah, belog aku.. kan? so IT WILL ALWAYS BE MINE, lantak akulah nak cerita ape pon. hahaha.. TAK SUKE JANGAN BACE. hahaha.. oke lah, back to the main point here. actually, aku baru balik dari beli baju ni. dari tadi asik cakap baju, baju, and baju.. tapi baju ape tak tau? hahaha.. oke lah, nak tengok tak baju yang aku maksudkan tuh? nak? taknak? lantak lah, aku tetap nak masukkan jugak. hahahaha.. wait oke?



TARAA !!! ni lah baju yang aku maksudkan. hahaha.. yelah, nak bagi sokongan moral dekat team NEGERI SEMBILAN.. harap2 menanglah yer.. :)) malam ni separuh akhir kedua NEGERI SEMBILAN vs T-TEAM.. for the first match, negeri sembilan got 4-2, quite power jugak lah.. sebab? HAI-O ade. haha, tetibe macam minat pulak dekat dye kan? hahaha... baju ni pandangan dari HADAPAN. jap lagi aku masukkan lagi satu pulak. huhuhu.. wait,



look at here, ni pandangan BELAKANG pulak.. hahaha.. penat tau aku capture baju ni, semate2 nak publish kat belogg aku nih. huhuhu.. tak sabar nak pakai malam ni.. and seperti biase, tiket pon sudah dibeli oleh my beloved daddy. hahaha.. so, aku hanye pergi bersorak jelah.. sebab tak payah nak mengeluarkan duit lagi. hahaha.. :P harap nye negeri sembilan dapat lah menjejakkan kaki ke final yer. huhu. tak sabar nak tengok stadium penuh dengan penyokong negeri sembilan malam ni.. negeri sembilan terus mara oke ?!! :))

oke lah, i got work to do, nak offline dulu belogg ni, japg kang tak jadi kerja pulak. :P
and, seperti biase, tunggu ke - update - tan entry yang seterusnya. hahahaa..
tataa semua....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan