Ahad, 23 Oktober 2011

speechless.

Salam, tak tao nape malam ni jejari ni lincah jea nak menaip something. huhu.. Rindu sangat ke aku dekat dye? Aku sendiri tak tao nak cakap macam mane? HAHA. Entah lah, malam ni TETIBE takde mood pulak. HOHO.. cube korang dengar pepatah nih, " IF YOU REALLY LOVE SOMEONE, THEN LET THAT PERSON GO. IF THAT PERSON MEANT FOR YOU, THAT PERSON WILL COME BACK TO YOU EVENTUALLY. BUT, IF THAT PERSON DOES NOT, THEN THAT PERSON WAS NEVER MEANT FOR YOU, IN THE FIRST PLACE ".. touching tak? hahaha. Tetibe jea pulak aku ni kan? just nak tanye pendapat korang jea, perlu ke aku menunggu lagi? atau perlu ke dye menunggu lagi? HAHA. Macam biol jea kan soalan aku tuh??

Actually, aku SAYANG dye, tapi sebagai kawan. HAHA. Antara kitorang terlalu jauh, jauh yang macamane? Entah lah, aku pon tak tau nak cakap macamane? HAHAHA.. aku rindu sangat mase kitorang dulu.. Rase macam nak jea putar ke mase dulu. Dye tak henti2 bagi support dekat aku, and HE DID jugak sekarang, tapi entah lah. mungkin perasaan aku jea yang cakap dye dah berubah? but in fact, dye tak pernah berubah pon. HAHAHA.. korang faham tak ape yang aku cube nak sampaikan ni? :P

Aku tak memilih, tapi entah lah. Bukan jodoh aku kott. Setiap orang ade kelebihan dan kelemahan sendiri kan? macam tu jugak aku. haha. Dye terlalu istimewa buat aku. Even aku tengah marah, dye tao macamane nak cool kan aku. Macam malam tadi, aku betul2 angin, tapi dye pandai cool kan aku. HAHAAHA.. ;)

Awak, ape yang saya boleh cakap.. ALLAH PEMILIK SEMUANYA.. kite merancang, tapi DIA yang tentukan. kalaulah awak tao ape yang ade dalam hati saya ni, kan bagus. Tak payah saya dok menaip nih. HAHAAH.. Ape maksud mesej awak semalam? Awak suroh saya abaikan " DEA ".. Awak jeles ehh? HAHAHA.. relex lah, benda tuh kebetulan jea. bukan DIRANCANG. trust me.. Actually, saya tak tahu ape yang ade dalam hati awak.. sebab saya bukan sesiape MELAINKAN hanya ALLAH jea yang tahu dalam hati awak, dan awak sendiri. Kalau ditakdirkan kita hanya mampu berkawan, kita teruskan oke? janganlah kita berdendam pulak yer? huhu. SAYA SAYANG AWAK. Itu yang saya tahu.. ;)

FULLSTOP.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan