Rabu, 14 Disember 2011

Morning semua. Macam biase lah, harini kelas aku pukul 845 sampai pukul 11 jea. then petang nanti sambung lain pulak dari pukul 1 sampai 5.. Nasib lah rumah dekat, boleh balik2. Haaha..
Actually, takde benda nak share, tapi rase macam jejari ni nak menaip sumthing jea. YES ! benda ni memang sangat MENYAKITKAN hati.. Kalau tak puas hati, marah or what so ever, cakap DEPAN2. Tak payah nak buat muka. Okey fine, kalau kau tak suke cara aku. But ! kau kena ingat jugak, yang aku pon tak suke cara kau.

Bukan nak cari gado, tapi kau ingat sendiri lah. Mana salah dan silap kau? sape yang banyak makan hati and sabar jea setiap kesalahan yang kau buat?? pernah kau fikir? Sekarang, terpulang dekat kau, kalau rase aku salah, then aku mintak maaf. ;)

* p/s..
kadang-kadang, manusia ni hanya tahu menasihati orang lain tapi bukan diri sendiri.. Padahal, kesalahan sendiri selalu TAK NAMPAK atau dalam istilah lain, TUTUP MATA.. Setiap orang ade kesalahan sendiri termasuklah aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan