Jumaat, 9 Disember 2011

Bila Retak Menanti Belah

Hai u'olls, Selamat petang. Huhuhux.. moh lah kite ambil udara petang yang tak berapa nak petang lagi nih. Erm, tak ade ape pon yang nak diUPDATE kan sebenarnye.. Tapi macam rasa terpanggil nak mengulas ISU ni.. " Bila Retak Menanti Belah " HAHAHA. Boleh tahan lah tajuk ni kan? As if aku ni tengah bercinta pulak kan? HAHAHAHA. opps !

Oke, aku taknak lah menghentam orang ni, tapi kite just fikir dari sudut POSITIVE eh?? huhu..
Kadang2, kite ni suke tengok kesalahan orang lain dari FIKIR KESALAHAN kite sendiri, dat's why lah boleh jadi punca gadoh dalam sesuatu relationship tuh. Memanglah awak tu LELAKI, but please jage hati perempuan jugak. Haa, yang perempuan pulak, janganlah nak dok bercakaran sesama sendiri hanya sebab LELAKI. DOES'NT WORTH IT.

Mesti korang ade yang TERTANYA2 kan, ape yang aku cakap ni based ON MY EXPERIENCES ke? Erm and jawapan aku.. TAK pon sebenarnye, tapi hakikat nye, benda ni yang kite tengok hari2. Actually, aku ade jugak tanye kawan2 aku. And diorang semuanya sepakat dengan pendapat aku. jangan cakap aku hanya tanye kat kaum hawa jea eh, tapi aku jugak ade tanye kat kaun adam..

Kite kena fikir tau, mungkin lelaki tinggalkan kite sebab kelebihan yang ade pada orang lain. dat's why aku cakap kite kena fikir positive.. and kite jugak kene lah improve kan diri kite. jangan mengalah oke? Percayalah, ALLAH tu dah ade PERANCANGAN YANG RAPI buat kite semua. Kita just merancang jea, tapi DEA yang tentukan semuanya.
Okelah, sekian bebelan petang ini. ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan