Ahad, 31 Julai 2011

pertama ramadhan ;)

haii u'ollss. arini aku tak sedar pon untuk bersahur.. :))
gara2 malam tadi tidur lewat, around 4am baru tido if i'm not mistaken. :))
nak tau tak aku buat ape jea? berFACEBOOKing bersama cik ct & wan salmi faizah..
then, continue berYM pulak dengan cik ct, memang tak tido la jawabnya kami.. :))
ingatkan nak stay jea sampai sahur, tapi mata ni pulak MENGGATAL nak tidur sekejap.
then, inilah HASILNYA.. :))

bangun2 tidur, tengok jam dah menunjukkan 9 am.. ( MUKE TERKEJUT )
hahaha, siyesly. memang tak sedar ! ingatkan jam bunyi untuk bangun sahur, rupanya reminder nak buat video assignment arab. hahaha, nasib baik aku tak minum. :))
nasib baik lah malam tadi ade jugak alas perut sebelum tidur, kalau tak.. mau pengsan aku.. :))

dah basuh muka semua, then aku tengok lah fhone.. guess what is happen?? :))
berMISKOL2 from my mom, my dad, my frends sume lah.
and what SURPRISING me is, someone send message to me..
berkali2 bace mesej tu, takot kot2 aku tengah mimpi lagi.
aku tonyoh mata sekali, ( eh, ade lagi mesej ni )
sekali lagi aku tonyoh ( and still ade )
THAT'S MEANS???? aku tak mimpi. hahaha
dalam hati berbunga riang.. :))
TAPI.. jangan nak riang sangat la !!
sabar dulu, jangan gelojoh. :P

ape aku nak buat ni? hahaha..
rindu gila meyh! bape lame dah tak mesej, then tetibe pagi ni dye muncul..
I'M TOO SURPRISING !!
YA ALLAH.. inikah petanda nya? :))
aku akan tetap terus BERDOA untuk kami....... :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan