Rabu, 13 Julai 2011

ape yang korang napak ? :))





HAA, APE YANG KORANG NAMPAKK ?? jeng, jeng, jeng...
nampak takk " FIRST CLASS MENYINARI PERJALANAN ANDA " ahahaha :))
kalau korang tak tau or buat2 tak tau, meh ni aku tolong gitau. :))
nilah TIKET BAS NAK BALIK SEREMBAN... happy tak? please say yess !! AHAHAHAHA :))
korang tau tak, ni saat yang aku tunggu tau!! bukan senang nak balik seremban, TU PON KALAU CUTI LAME jea. hahaha

okk !! first thing nak buat bile dah sampai rumah.. * sambil berfikir *
ok, i have da answer, AKU NAK TIDO FOR DA WHOLE DAY :))
nak qada' tido, hahaha.. lately ni busy sangat, penat tau tak? and esok aku punye trip.. fuhh, takot kott.. boleh ke aku bg comentary kat depan orang ramai? AHAHAAHA
frankly speaking, aku ADE PERASAAN GEMURUH tu. HAHAHHAA :))
btw, i try my best.. :))

second thing pulak, nak prepare untuk buat individual comentary.. kat mane tah nak buat?
emm, NAK BUAT DEKAT NEGERI SEMBILAN.. !! aku kan anak nogori, so,, aku mesti explore tempat2 pelancongan dekat n9 yang ramai orang tak tau.. * TERMASUK AKU.. :)) *
siyes cakap ni, yang aku tau dekat n9 tu, PD, SERI MENANTI, KRAFTANGAN, tapi yang lain aku tak explore lagi. HAHAHAHA.. sampai la satu hari tu, tangan aku dok menggatal cari DR GOOGLE, baru aku tau kat n9 ni banyak gak tempat yang aku tak penah pergi. AHAHAHA..:))
best jugak kan amik tourism ni? :P

okk !! selesai koje aku.. * berfikir sejenak *
YA ALLAH.. BARU TERINGAT!! ingatkan cuti dapat la rest kejap, rupenyer masih ade ASSIGNMENT, PRESENTATION, ngan TEST yang berebut2 nak bermanja ngan aku. HAHAHA :)) naik jea cuti, 2 TEST menanti aku dengan SENYUMAN.. HAHAHA :))
TEST TOURISM GEOGRAPHY AND COMPUTER. rase nak gelak berdekah2..
AKU NAK GRADD !!! taknak blajar dah. HAHAHAA.. :))
sabar oke? just for 2 sem left.. :))
aku yakin kejayaan dah tunggu aku, biarlah letih sekarang.. kan? :))

aku ingat lagi SOMEONE ni pernah cakap ngan aku, " STUDY2 JUGAK, SEMBAHYANG JANGAN LUPE " :)) sweet tak dye? * dalam hati berbunga2 bila he say's macam ni *
ase macam, ntah la.. dia tak pernah lalaikan aku.. waktu aku study, dia tak kacau pon.. but sometimes, he love to membebel dekat aku.. AHAHAHA :))
tapi, kenapakah kami dah jarang contact sekarang? SEBABB.. dia kecik ati dengan aku..
AHAHAHAA :)) sory la wak, I DID NOT MEAN IT.. jangan marah2 ea, nanti kena jual. HAHA
apesal tah pagi2 ni melalut ingat dia pulak? AHAHAAHA..
ADEKAH RINDU DATANG BERTAMU?? :D hahahaha
takpe la, kalau ade jodoh tak kemane.. kan? tapi, honestly aku cakap, memang UNTUNG la if sape2 jadi wife dia.. :))

16 JULY 2011....
COACH PANCARAN MATAHARI..
FROM SHAHAB PERDANA -- SEREMBAN.. :)
wait for me oke? rindu sangat2 ngan mak n ayah..
nak citer macam2 ape yang dah jadi for dis sem.. AHAHAAH :))
adikk... RINDU KAU GILER2.. :))
tunggu oke? * eh kejap !!
ADIKK, AKU DAH BELI JERSI MALAYSIA !! AHAHAHA
kau punye aku beli nanti la ea? takpon nanti kite tgk dekat seremban.. aku dah sengkek bulan ni.. bayar sewa uma dah RM300 .. mahal tak? dengan trip lagi. HAHAHA..
oke, stop dulu !! nak siap pergi kelas.. adikk, kite jumpe dekat seremban yerr?? :))

LOT'S OF LOVE,
NURUL NABILA ABD LATIFF

Tiada ulasan:

Catat Ulasan