Sabtu, 28 Januari 2012

SpeechLESS. :(

Very short entry for tonite,,
Sorry sebab lame tak update my belogg ni. :(
nothing to share actually.. AND little bit busy. :)

Hopefully, my entry for this time tak menyinggung perasaan mane2 pihak.
i don't know how to explain, but i hope you understand. :)
aku ni manusia biasa, tak lepas dari semua masalah and jugak semua rasa perasaan.
YESS ! i admit, aku terasa + tersinggung + sentap + touching = semua perasaan ade disebabkan kau. Cukup semua rencah perasaan yang kau bagi kat aku ni.
tapi takpe, AKU CUBA UNTUK BERSABAR. :)

Kita dah kenal lama, but yet, kau still tak kenal aku lagi siapa. :)
aku takkan DISTURB perhubungan orang lain, because i'm not that type of girl.
that's me. ;)
but, i'm wondering. adekah girl lain yang kat luar sana fikir macam aku?
definitely ade, but not all of us. Right?
Aku pelik, kenapa kau takde perasaan. :)
SANGAT PELIK. :)

kau boleh tipu aku, boleh hide semua kegiatan kau dengan aku.
but, believe me, sekali ALLAH nak tunjuk, DIA takkan tunggu lama. :)
YESS ! aku berpegang dengan ape yang aku cakap.
for me, takde cape yang boleh ubah pendirian aku.
Nak cakap aku EGO?
SOMBONG?
silakann, nothing will change me :)

banyak benda yang dah merubah pendirian aku,
if aku cakap aku JEALOUS, what your action?
mesti takde pape kan?
SO, LEAVE ME ALONE.
don't ever, and ever try to mess with my feeling.
aku takde KESABARAN untuk semua ni..
please understand me, aku bukan MALAIKAT.

aku manusia biasa, ada tahap kesabaran jugakk.
jangan sesekali cabar aku,
aku tak kisah kalau aku yang jadi " AIR " but, don't assume yang aku tak boleh jadi " API " ..
aku try untuk elakkan dari menjadi API....

sorry for this entry,
hanya nak luahkan perasaan jea :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan