Jumaat, 6 Januari 2012

Kemahiran Insaniah Sem4

Hyee semua. I'm coming home.. :P
Saje nak share dengan korang petang2 ni, tadi buat assignment then ringan jea pulak jari ni nak update belogg. Sian belogg aku nih, takde sape pon nak jumpe dye. HAHAHA..
Actually, susah sikit nak on9 sekarang ni. Faham2 jelah. HUHU ;P

Haa, back to main topic please. ;)
Saje nak cakap, pagi tadi kitorang ade KEMAHIRAN INSANIAH. Perghh !! Faham2 jelah kan, ganggu weekend aku betullah. ! HAHAAH..
Dah lah malam tadi aku lepak, then balik pukul 1 lebih if i'm not mistaken. :P
Saje lepak dengan jiran sebelah and roomate. How nice it is k
an? :P

Lepas tu, balik rumah, aku sambung pulak berborak dengan KAK ALIA. She's best! sangat sayang dia. then, pukul 4am barulah aku melelapkan mata. hebat kan?
pastu, pagi tadi 630am dah bangun. Adar kejutkan, perghh
.. sangat malas nak bangun, tapi tetap gagahkan hati. ;P
oke, korang tengok jelh pic2 ni. :)





that's all.
have a nice day. to be continue tomorrow :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan