Ahad, 29 Januari 2012

Smilee :)

Haii semua, :)
good nite atau good moning sekarang ni? it is already 1.00am on 30 jan.. :)
Mesti ade yang wondering, kenapa aku tak tido lagi kan?
and jawapan yang PASTI, definitely tengah buat report.. ;)
how nice kan?
takpelah, ni semua untuk kumpul carry mark.. think positive.. :)
banyak lagi ESAIMEN yang berlumba2 nak bermanja dengan aku. HAHA :D
sabar oke? :P

Hurmm, dah tiga hari tekak aku ni sakit..
dat's why malas nak cakap sangat, nak gelak pon kena TAHAN. so bad !
tekak aku macam dah bengkak, sangat sakit. tak dapat nak jelaskan dengan kata2. :(
Tapii, still bercakap macam biasa if ade orang tegur.. :)
So, if ade kengkawan yang TERstalker belogg ni, jangan sentap oke?
Sejak petang tadi badan dah rasa panas2, asik terbersin, batuk2 dan yang sewaktu dengannya..
Ni pon dah selsema, sangat2 teruk..
hopefully aku boleh bertahan.. Sangat busy minggu ni..

Petang tadi baru habis TEST.. :)
sangat seronok buat test tu.. sangat speechless. HAHA :D
then, selasa ni ade individual esaimen for subject computerized fares and ticketing.. :)
15% tuu. tak tahu lah camane..
korang nak tahu, kitorang just left 3 weeks more before final exam..
how sad? sangat cepat masa berlalu. :)
oke lah, ni jea entry malam ni.
tataa my luvly readers.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan