Rabu, 10 Ogos 2011

untuk my beloved ADIK :)

haii semua, nak makan tak? HAHA
sorry, puase tak?? huhu :))
entry kali ni nak BERSstory pasal ADIK aku yang sorang ni.. :))
rindu sangat dekat dia..
DIA tempat untuk aku melepaskan GERAM, tempat aku nak memadu KASIH, tempat aku BERHARAP, tempat aku BETGADUH, tempat untuk teman aku BERWINDOW SHOPPING, juga tempat untuk SEGALA2 nya lah.. :))
even, kadang2 aku rase macam nak CEKIKK jea dia.. HAHAHA :))
* HOW CRUEL I AM? HAHAHA :))
tapi, deep inside my heart. AKU SAYANG DIA SANGAT2..
dia sorang jea adik aku, and aku sorang jea AKAK dye..
sebab, ABG kitorang dah lama takde.. :((

haa, focus dekat main topic balik.. :))
aku baru nak sembuh daripada DEMAM ni, sedih sebab TERPAKSA berSURVIVE sorang2.
HAHAHAA :))
but, NVM lah. i'm 19 already.. :))
kata nak belajar berdikari kan?
tapi, kadang2 rase sedih jugak.. SEBAB ??
HAHAHAH
em, SELALUNYA , if aku demam.. AYAH AKAN SPEND WHOLE TIME DENGAN AKU.. :))
MAK AKAN MASAK APE YANG AKU NAK MAKAN.. :))
seronok kan? huhu

tapi sekarang aku demam di perantauan. jauh dari family.. TAPI..
aku ade ramai kawan yang TAKE CARE pasal aku..
thanks a lot friends :))
i love u'olls..

pagi tadi my mom call, tanya dah sihat belum..
then, mestilah aku cakap dah sihat kan? nanti diorang risao pulak..
lepastu mak pon cakap.. ADIK PON DEMAM.. huhuhu.. nak tergelak nih?? :))
UNTUNGLAH DYE.. :))
mak jage dye sorang jea.. :P
kalau aku ade dekat rumah sekarang kan, MESTI BEST !!
boleh sakat adik..
the best part kalau adik aku demam.. mesti dye akan cakap camni..
" angah, tolong amikkan aku air " ( ataupun benda lain yang dia naklah )
aku mesti pergi amik.. then, tak sapai sepuluh minit aku duduk.. mesti dye mintak yang lain pulak.. and aku tanpa SEGAN SILU.. aku cakap, lepas ni ape lagi yang kau nak suro aku amik?
HAAHAHAH, kejam tak??
and adik akan jawab. oke, takpe ngah, nanti kau demam tengoklah..

haa, time aku demam.. ADIK AKAN BUAT APE YANG DYE CAKAP. hehehe..
tapi, aku tak marah ponn.. dah biase ngan dye tu.. :P
tapi AKU TAK TIPU lah, aku TETAP SAKIT HATI. hahahaah :))
best kan dapat adik macam dye??
* QUESTION MARK :))

tunggu lah aku balik 24.8 ni.. teruk kau.. huhuhu
aku nak manja2 dengan mak ngan ayah pulak oke?
don't disturb me !! :P
ehh !! korang nak tau tak? adik aku penah cakap camni..
" angah, kau nak tau tak, hidup aku tak lengkap kalau sehari tak kacau kau "
time aku dengar tu kan, nak tergelak pon ade. tapi sengaja TARIK MUKA KETAT. hahaa :))
pastu mak aku cakap, '' Haa, tu yang jadi punca gado tu "
huhuhu.. ala, biase lah gado2 kecik tu.. :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan