Jumaat, 5 Ogos 2011

test GEOGRAPHY TOURISM :))

inilah muke aku time jawab TEST GEOGRAPHY semalam.. :))
perghh, dye punye soalan memang terbaik lah !!
dapat jea paper soalan, aku dengan teman serumah MERANGKAP teman sekelas atau DALAM BAHASA ILMIAHNYA teman bergosip terus tersenyum.. :))
nak kata apa tak tau?? HAHAHA
kitorang pon berlagak POYO la kan, terus jela jawab..
jawab, jeling, jawab, jeling. tu jela keje kitorang.. HAHAAH :))

* SELEPAS 1 JAM SETENGAH
sambil menongkat dagu, aku menjeling dekat teman sebelah.
dan kami pon bertukar senyuman.. :))
kami pon segera menghabiskan AYAT TERAKHIR.
aku repeat AYAT TERAKHIR.. hahaa :))
dengan sekali ANGGUKAN.. kami pon bangun dari tempat duduk kami..
lalu menghantar KERTAS JAWAPAN..

sambil bersalam dengan miss.. aku cakap, TENKIU MISS..
dan kami berlalu keluar.. sampai di luar, kami terus tersenyum.. :))
dan akhirnya kami berkata..
emm...... :))

* P/S
faham2 sendiri lah ye? :))

1 ulasan: