Rabu, 3 Ogos 2011

perasaan APEKAH ini ?

haii, kite berjumpe lagi bagi entry kedua hari ni.. :))
actually, tak tau pon nak coret ape. tapi hati terasa nak bercerita. :))
tapi tak tau dari mana nak mula. :))
dari mana nak bercerita.

korang ingat tak entry aku on 1 ramadhan?
kan aku ade mention about someone ni? tetibe rasa rindu yang menggunung. HAHA
tapi.. takkan lah.. :P
takpe la, orang kata, takkan lari gunung dikejar.
ade jodoh tak kemana..
betul tak?

actually, aku tak kisah pon nak kawan dengan siape, BUT plish aware that aku tak suke orang arrange hidup aku. aku tak kisah if nak bagi opinion or so what ever, but plish..
jangan SESEKALI tentukan hidup aku. :))
my mom and my dad pon tak kisah aku nak kawan ngan sapa..
tapi yelah, aku kan perempuan..
so batas pergaulan tu mestilah kena jaga.

OKE ! i admit yang aku ni jugak ramai kawan lelaki. repeat, KAWAN lelaki..
bagi aku, kadang2 kawan lelaki ni sporting, and open minded SIKIT lah dari kaum hawa..
bukan aku nak cakap yang aku tak kawan dengan kaum hawa, tapi kaum adam lebih sikit lah percent nye.. :P
but, both gender adalah kawan aku. :P

aku ni takde lah memilih orang nye, tapi ntah lah. HAHA
siyes aku rindu giler dekat dye.. :'(
tapi ntah lah. agak2 raya ni dye balik tak?
boleh jumpe kalau ade rezeki and ade jodoh..
CIK CT.. cepat lah bagi cadangan macamane.. :P

rasa macam nak UPLOAD jea pic dye..
HAHAHA, tapi mustahil lah.
kitorang belum ade pape and tengah complicated sikit. :P
moga ALLAH permudahkan jalan kitorang.
aminn..
plish pray for me readers.. :))
oke lah, kite akan jumpe untuk next entry. hehe..
MAYBE ENTRY PASAL RAYA pulak..
who knows?
:))

* p/s
petang ni nak beli tiket RAYA.
macam biase lah, excited nak balik seremban..
dekat kedah ni sebatang kara, dekat seremban dengan family..
dengan kawan, dengan memori, :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan