Khamis, 3 Mei 2012

:: Kisah si NUGGET dan CHEEZY WEDGES ::

My second entry for today :))
Sorry lah sebab today all my entry is the weird one. HAHA :))
Mestilah ada sebab kan? Takkan suka suka je nak letak tajuk entry. HAHAHA :))
Kalau korang nak tahu, aku cukup suka makan dua benda ni. So if ada yang suroh aku choose which one, i would like to have or maybe i will order something else :D

But sekarang bila aku makan benda ni, mesti aku akan teringat something. Something? HAHA. Lain macam jea bunyi nya? Entah entah someone tak? Someone? HAHAHA :D
Mungkin tu dulu, sekarang tak lagi. Tapi i still ingat those memory :))
Tak tahulah dia still ingat ke tak ^^ Tapi saya tak kisah pon, ikot suka you nak ingat atau tak. HAHA :D
Mesti korang ingat dia ni special kan? Actually tak pon. He's not special in my heart my he's special with his jokes. HAHAHA.

Jangan salah anggap okay, kitorang just kawan. Entry ni takde kena mengena samada yang hidup atau yang telah meninggal dunia. Cewaah! HAHA :D
Tapi, dia pernah tolong aku buat assignment. HAHA. Sweet kan? *uwerkk! :D
BUT...... i tegaskan dekat sini, tu semua dulu punya cerita. Sekarang i dah bawak diri. Same goes to him. Lantaklah, dia yang cari pasal. HAHA :D *tetiba jea. :P

Okay, tu jea kot nak cakap. Macam takde motif jea kan? Actually it my time to watching MAHABBAH. i suka cerita tu sebab hero dan heroin dia SWEET sangat. Okay, babai peeps. INSYAALLAH, kalau rajin lepas cerita tu i update blogg lagi :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan