Khamis, 3 Mei 2012

:: KENANGAN ::

Assalamualaikum w.b.t to all readers, dont know why tetiba je nak update blog. :P
Dah bersawang sawang agaknya blog ni. Ape? Pelik ehh dengan tajuk entry ni? HHAHAHA. dont worry, takda pape pon actually. Saja nak singkap kenangan dolu dolu :)


Okay lah let me begin, korang pon mesti taknak aku membebel lama lama kan? HAHAHA.
Lately ni i keep thinking of him, HAHAHA. i pon tak tahu kenapa ? Actually, haritu aku ada call dia , but not using my phone number * i am using my mom phone :P
HAHAHA .. Is it funny so should i mention it as a cruel one? :D
Ouhh, you all mesti nak tahu what happen next ryte? And " HE " answered my call and said " hello hello " but i insists to remain silent. So, it would be the cruel one rite? HAHAHA


Okay, i admit that i miss him but maybe it was just a feeling. HAHA. See? Actually tak tahu lah apa yang ada dalam hati ni. :O * maybe it was a STONE! :D
Teringin jugak nak borak dengan dia macam dolu dolu, siap buat 3G bagai. But, entahlah. If korang still ingat entry yang dulu dulu pasal my " ORANG TUA " :))
It is nice is it? HAHA :D


Kan best if it would happen again, and for sure i will update my blog everyday in every minutes. HAHAHAHA, nonsense. But its okay, he still use the same number. kalau tak lagi lah haru aku :)


awak, kadang kadang saya nak tahu apa yang ada dalam hati awak so that saya boleh kaji apa yang ada dalam hati saya. 


Tapi tu semua mustahil sebab kita dah lamaaaa sangat tak contact. * Lama tu panjang sikit sebab nak menegaskan. HAHA :D
Saya nak awak tahu, saya masih kawan awak dan sentiasa mendoakan yang terbaik buat awak. Saya still ingat lagi macammana kita berkenalan :))
Dan saya takkan lupakan. Thanks for all the memory. :))
Sekiann, 




Sincerely ; nurul nabila :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan