Jumaat, 13 Julai 2012

ENOUGH

Just a simple words. No need to rewind, flashback, remind or what so ever lah. I would remain like this. :)
Fullstop. Jangan nak gatal gatal ingatkan aku, atau pon jangan nak gatal gatal kau ingatkan aku.. Aku taknak! Hak aku, privacy aku. * ape aku mengarut ni? ^^
Actually, aku tak berdendam ponn, just sakit hati sikiiitt je. HAHA
Dont simply judge without you got any prove. SIMPLE. Tak semestinya apa yang korang lihat-tengok-nampak atau apa apa ajelah tu betul. Kadang kadang apa yang korang lihat-tengok-nampak tu lah yang tak betul. * korang faham tak? ^^
Tetiba je nak update pasal enough ni. Actually, enough ni can be everything okay. I mean, enough for love, for friends or what so ever. HAHA ^^
Okay. Suka saya tegaskan disini, Aku dah tak kisah dengan kau. Apa kau nak buat, buat lah :) Tapi jangan libatkan aku. Kau dah besar, kau dah matang. All the decision would be yours ;) Am i right? So, do have your commited on what you are doing. Never, never and never tuding jari sesama korang ;)
Ikhlas cakap ni. * mengarut je ;p
Okay, enough until here. To be continue......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan