Rabu, 7 Mac 2012

SURIA CINTA ^^

Hye semua.. I'm back :P
tetiba jea nak update pasal suria cinta kan? Lepas tu hujan pulak malam ni, aku pon secara ter-sengaja tangkap jiwang jugak. WAHAHA :D
Bukan ape, sesekali tak salah kan kalau nak ingat kenangan dolu-dolu? :P
Serius peeps, kadang-kadang time dengar suria cinta aku jadi sedihh. Nak2 lagi time dengar curahan rasa from others. :P
Saja nak amik pengajaran from others. Yelah, kisah cinta kita semua lain2 kan? Tak sama pon, so why not kita learn from others mistakes. Setiap orang buat kesalahan, nobody perfect :))
Same goes with me. Kadang2, kita keep nakkan kesempurnaan, tanpa kita sedari yang kesempurnaan tu akan menyakitkan hati kita :))

Supposely, kita saling melengkapi kalau nak kekal bersama. Setia itu penting, tak kiralah berjuta batu jauh terpisah. Kalau setia takde, memang susah :))
* cakap berdasarkan pengalaman ke?
HAHA. Pengalaman? Maybe kott? But not pengalaman from me jea, from others too.
To be honest, aku bercinta jarak jauh just for a while. :P
Tak lama lepas tu, kitorang lost contact. HAHA :D
( * cerita lama ok? ) :D
Oke, taknak ingat pape lagi since benda ni dah setahun berlalu :P
Sekarang, aku selesa being alone. Just tunggu jodoh from Allah :))
InsyaAllah, doakan aku semua :))

Hahaha, aku selesa berkawan. Memang ramai kawan lelaki. :))
* steady boyfriend?
HAHAHA. To be honest, memang takde steady boyfriend :)
Aku boleh kawan dengan siapa pon as long as aku tak langgar batas-batas pergaulan :)
InsyaAllah, nanti if one day aku ada steady boyfriends, i will let peeps know :P
AHahaha, mengarut gila kan? Ni semua gara-gara suria cinta.
Habis terimbas semua kenangan. Nak2 lagi kenangan yang melibatkan aku dengan dia :)
Tapi takpe lah, kenangan tu manis. Tak tahu bila boleh dapat lagi kenangan macam tu kan?
Jodoh pertemuan semua di tangan Allah, aku cuma mohon dan DIA tentukan :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan