Isnin, 20 Jun 2011

SECEBIS RASA HATI..



I MISS THEM SO MUCH !!
16/7 cepat lah sampai. tak sabar nak balik, nak cerita macam2 ngan mak.. :((
ape yang terjadi selama ni, aku pendam sorang2 je.. takde sape tau, kesabaran tu penting.. :))
ouhh, nak balik RUMAHH.. sini bukan tempat aku.. sini tempat aku menimba ilmu je..
bila tengok kalendar, mula lah aku sedih.. :((
tapi be strong oke?
setiap dugaan ada hikmahnya.. :))
sabar oke?

25/6 ni first trip pegi round kedah.. hopefully semuanya berjalan lancar.. :)
even bukan group aku yang organize.. heheh.. good luck all :))
8/7 plak trip g penang.. 1 whole day, tak spend nite kat sane, sebab nak save bajet.. :)) time g penang ni, aku rase tarikh nak balik RUMAHH dah semakin HAMPIRR.. :)) TAK SABAR !!
15/7-16/7 trip group kitorang plak g langkawi island.. :)) WAH !! ni lagi aku tak sabar, 16/7 malam tu, aku nak balik RUMAHH dah.. HOORAYY..
ya allah, penat nyer bile tengok jadual ni..ngan assignment lagi.. group presentation..
tapi takpe la, ni yang aku nak.. :))
yang penting, NAK BALIK RUMAHH.. nak makan durian, rambutan, manggis. HAHAHA
macam ade je musim rambutan ngan manggis kan? eh, tapi ritu dekat rumah wan, buah manggis dah berbunga :))

rambutan? beli jela kat nite market. HAHAHA.. durian? actually sebelum naik sem aritu, ayah ade belikan. puas jugak la makan.. HAHAH, tapi tak tau mngape nak mintaak durian lagi. HOHOx.. :O
ape pon tak bole !! :P
sekarang ni, nak kemas2 umah, nak pindah.. again? ouhh no.. hopefully this is da last..
letih tao tak?
thank god, everybody tak henti support me..
" takpe la, duduk je baik2.. " ** AYAH SAYA YANG CAKAP !! thanks ayah.. sayang ayah.. !!

penat la update entry, nak tido kejap.. class start on 2pm, besh tak kawan2? :))
arabic tao petang ni.. :))

MAK, AYAH, ADIKK.. MISH U GUYS.. :((
<3 u all, anda semua semangat kakngah. setiap kali kakngah rasa hampir jatuh, kakngah akan ingat pesan mak ngan ayah.. penat lelah mak ngan ayah anta kakngah belajar kat sini. kakngah akan ingat sampai bila2..
YOU'RE THE GREATEST PARENTS I EVER HAD ~ <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan