Jumaat, 20 Mei 2011

TAYAR oh TAYAR :))



aha, i'm coming. yukyuk.. HAHA, aku nak mengUPDATE belog aku ni.. aku nak citer pasal 2 days ago, dimane suatu ketika aku sedang berseronok merayau bersame BESTIE aku __ NURUL AIDA AZWA ABD HALIM.. HAHAx, biler aku TERKENANG a.k.a TERIMBAU a.k.a TERINGAT a.k.a TERIMBAS.. fuhh, sakit perut dek tergelak.. :))

cerite nyer macam ni.. si AIDA ni ajak aku teman dye pergi seremban 2, aku pon bosan2 dok uma, ape lagi, kecik tapak tangan sebesen aku tadahkan. HAHAx.. aku pon follow la, kitorang g kedai astro sebab si AIDA nak wat report pasal decoder nenek dye.. tak sampai sepuluh minit aku dok dalam aircond kedai ue, kitorang pon berambus.. next station, kitorang nak balik kampung AIDA dekat johol, aku tak kesah la.. sebab ?? dye yang bawak moto, HAHAx.. lepas aku mintak izin ngan mak, kitorang pon berlepas ni.. sebab nak kejar mase, tetibe AIDA bentikan motor dekat BELAKANG KEDAI KAIN MK, kitorang tengok tayar dah pancit.. KAHKAHKAH.. :D
ape lagi, berderai la gelak kitorang..

tak sangka tayar boleh pancit, ape lagi, kitorang tak tao nak buat ape.. maklumla, kami ni perempuan, HANYA TAU TUNGGANG DAN BONCENG jea. bab2 mekanik ni.. emm,, bukan urusan kitorang. HAHAx.. :))
guruh dah berdentum2 dah ni, kitorang tercongok jugak lagi kat belakang kedai kain tu, tak tau nak buat ape.. FINALLY, kitorang pon check phone.. abes sume KAWAN LELAKI kitorang tipon. HAHAx.. tapi hampeh, masing2 takde yang dapat tolong, yang dapat tolong pon, DIORANG TOLONG HABISKAN KREDIT KITORANG SEMATE2. HAHAx.. :O

agak2 sejam lebih gak la menunggu, datanglah PAKCIK AIDA.. :)) dye la HERO kitorang.. HAHAx tu pon dye tengah keja sebenarnye.. dalam kitorang menunggu PAKCIK AIDA ni, ade la sebuah KERETA VIVA yang memuatkan TIGA ORANG MAMAT sewel ni lalu depan kitorang.. kalau lalu sekali tu aku boleh terima lagi, ni dah berkali2.. MEMANG MINTAK KAKI la kan.. HAHAx.. kot nak tolong aku tak kesah, ni dok menyemak kat depan mate kitorang.. last yang diorang lalu tu, ape ntah dye cakap kat kitorang.. terus aku cakap camni, BAPE KALI DAH LALU SINI? terus diorang gelak2. ape punyer orang entah la.. :P

abes dah pasal KERETA VIVA tu, ni aku nak citer pasal PAKCIK TUA ni pulak.. ade je point dye nak dok borak ngan kitorang.. SATG AKU CEPUK, APE PON TAKDE. HAHAx.. :D
dye asik dok cakap, CUBE TENGOK DEKAT TAYAR TU, KALAU ADE PAKU HALUS KE, DAWAI KE.. aku pon cakap dalam hati, eh,orang tua ni.. dye pehal, memang la aku yang belajar tourism management ni tau pasal tayar2 ni, kebetulan pulak AIDA tengah on call.. terpaksa la aku layan sebab taknak dikatakan biadab. HAHAx.. yang aku geram siap tanye name kitorang lagi tu, no phone taknak plak? adoii, macam2 hal la.. HAHAx, aku just cakap name aku NURUL.. dye macam tak percaye, tapi peduli ape aku.. memang name aku NURUL.. NURUL NABILA.. HAHAx
yang AIDA plak, dye just kate name dye AZWA :))

PAKCIK AIDA pon bawak g kedai motor sebab nak betulkan tiub.. kitorang pon follow la, ha.. AMIK KAU.. RM12 kene charge.. HAHAx.. da ok tu, kitorang pon teruskan perjalanan nak ke CITY PARK.. tak sampai 5 minit tayar pancit balik.. aishh, aku pelik ni.. takkan aku BERAT SANGAT, even aku tao aku sedang menternak lemak. HAHAx.. AIDA pon terus call busu dye, then BUSU dye bukak tayar ue and pergi hantar dekat kedai motor tu balik.. HAHAx, lawak laa.. :))
lepas dah betul2kan tu, kitorang pon straight je balik rumah.. tak jadi balik kampung AIDA.. mak aku mati2 ingat aku dah sampai johol.. HAHAx, tapi rupe2 nyer still ade kat SEREMBAN.. :))
nah aku upload gambar.. HUHUx.. :]


Tiada ulasan:

Catat Ulasan